فروش لپ تاپ

چگونه به خاموش کردن کامپیوتر شما "هی، هی، هی، هی!" گریه کردم. "کن چرا شما که؟" "چه؟ من فقط تبدیل شد خاموش کامپیوتر من،" او جواب گناه. گاهی اوقات من فراموش می کنند که برخی از مسائل من را برای اعطا است دانش مشترک است. بنابراین در مورد شما بوده ام به ارتکاب این جرم و جنایت شنیع همان خاموش کردن، به من اجازه شما روشن. که نیست، تکرار، نه راه مناسب برای تعطیل کامپیوتر. راه مناسب است که با کلیک شروع، تعطیل. (من می دانم، آن را مسخره است که بعد از این همه سال هنوز هم مایکروسافت شما را مجبور به استفاده از دکمه شروع برای پایان دادن به جلسه محاسبات خود را.) همچنین، شما می توانید فشار دهید - و بلافاصله آزاد - دکمه قدرت، که هر دو را تعطیل خود را PC یا آن را در خواب / خواب زمستانی حالت، بسته به اینکه چگونه ویندوز پیکربندی شده است. تنها زمانی شما باید فشار دهید و نگه داشتن دکمه پاور است اگر کامپیوتر شما قفل شده است و در غیر این صورت تا بی توجه. مطبوعات پنج ثانیه معمولا "سخت" قدرت خاموش، پس از آن شما باید یکی دیگر از پنج ثانیه قبل از تبدیل ماشین به عقب بر صبر کنید مجبور. اما اگر شما از این همه وقت، ویندوز قادر نخواهد بود به انجام لازم بسته به پایین چیزهای خانه خود را، و در نهایت شما خراب کردن تا سیستم عامل است.

کلمات کلیدی مرتبط: تخفیف باشگاهها و مراکز ورزشی , باشگاه ورزشی تخفیف ویژه در نارمک اکازیون , تخفیف مراکز خدماتی و رفاهی , گوشی موبایل در خرید گروهی , تخفیف مراکز خرید , با دید و منظره عالی سوپرمارکت , خرید گروهی , تایپ و تکثیر با تخفیف بالا منطقه پنج ,